bip.gov.pl
A A A K
SmodBIP

Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa i przebudowa miejskiej sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Miasta Dynowa - etap III z jednoczesną rozbudową (modernizacją) istniejącej stacji uzda

Podlegający Ustawie, zakończony, unieważniony

RRG.271.1.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Numer ogłoszenia: 90706 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa i przebudowa miejskiej sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Miasta Dynowa - etap III z jednoczesną rozbudową (modernizacją) istniejącej stacji uzdatniania wody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa i przebudowa miejskiej sieci wodociągowej wraz z przyłączami na terenie Miasta Dynowa - etap III z jednoczesną rozbudową ( modernizacją) istniejącej stacji uzdatniania wody - w następującym zakresie: 1) budowa sieci wodociągowej rozdzielczej wraz hydrantami ppoż. oraz z przyłączami do budynków mieszkalnych w Dynowie w rejonach ulic: a. Działowa, Sikorskiego, Podgórska, Pawia, Dworska, 1-go Maja; b. Węgierska, Polna, Grunwaldzka, Błonie; c. Piłsudskiego, Wąska, Wuśki, Głęboka, Rogozów, Jaklów, Karolówka; d. Plażowa, Kolejowa, Łazienna, Sanowa, Podwale, Wierzbowa. 2) przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych oraz hydrantów ppoż. wzdłuż ulic: Jana Pawła II, Dworska, Łazienna, Piłsudskiego, Podwale. 3) budowa dwóch stacji redukcyjno-filtrujących; 4) rozbudowa (modernizacja) istniejącej stacji uzdatniania wody poprzez zaprojektowanie dodatkowego stopnia uzdatniania wody w postaci wstawienia filtrów zmiękczających powodujących usuwanie twardości wody, 5) obowiązek pełnienia nadzoru autorskiego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających ( art. 34 ust. 5 ustawy Pzp.) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, w kwocie nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.30.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jednej usługi, której przedmiotem było opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę sieci wodociągowej rozdzielczej lub magistralnej o długości nie mniejszej niż 15 km - zakończonej uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę, oraz rozbudową ( modernizacja, budowa lub przebudowa) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w branży instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, klimatyzacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych legitymująca się wykonaniem co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej budowę sieci wodociągowej rozdzielczej lub magistralnej o długości nie mniejszej niż 15 km. oraz rozbudową ( modernizacja, budowa lub przebudowa) co najmniej jednej stacji uzdatniania wody

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 95
2 - Okres gwarancji jakości na wykonaną dokumentacje techniczną - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy o wykonanie zamówienia publicznego w następujących wypadkach: Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których w dniu podpisania umowy nie był w stanie przewidzieć tj.: a) trudności w uzyskaniu zgód właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie na nieruchomościach stanowiących ich własność sieci wodociągowej, co spowoduje konieczność poszukiwania innych rozwiązań projektowych, b) złymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie pomiarów w terenie, c) konieczności uwzględnienia w projekcie technicznym wniesionych skarg i wniosków do projektowanego zadania, złożonych przez właścicieli nieruchomości objętych projektem technicznym lub instytucji publicznych oraz organów administracji publicznej, d) uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej, e) na wskutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencja winy którejkolwiek ze Stron - o okres równy okresowi trwającej przeszkody, f) ze względu na przedłużająca się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO; przedłużenie terminu trwania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g)w następstwie istotnych zmian w zakresie rozwiązań projektowych zaistniałych w trakcie dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym, inną instytucją lub osobą fizyczną, h) w następstwie działania organów administracji, w tym: braku wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, mimo, iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie okresu realizacji umowy, dołączając odpowiednie uzasadnienie, jeżeli termin opracowania dokumentacji projektowej nie może być dotrzymany z jednej z następujących przyczyn: zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżycę itp; zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, Zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, . Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, przedłużenie terminu trwania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu do usunięcia przeszkody w najkrótszym możliwym czasie i przy zachowaniu należytej staranności. Zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT lub wprowadzenia nowego podatku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie ul. Rynek 2 36-065 Dynów, pok nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie ul. Rynek 2 36-065 Dynów, pok nr 10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

  1. Specyfikacja Istotnych Warunkow Zamówienia - (pobierz dokument word *.doc)
  2. Załacznik Nr 3 do SIWZ - Mapa poglądowa w skali 1: 14 500 z zaznaczonym terenem objętym zakresem projektowania - (pobierz dokument pdf)

Ogłoszenia:

  1. Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 23.04.2015 (24.04.2015 13:59)
  2. Zmiana Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 27.04.2015 (27.04.2015 13:31)
  3. Ogłoszenie o unieważnieniu postępowanie z dnia 30.04.2015r. (04.05.2015 09:47)
Opublikował: Jan Prokop
Publikacja dnia: 21.04.2015 13:54
Dokument oglądany razy: 1117
Podlega Ustawie